Thursday, June 5, 2008

syukur alhamdulilah... grateful....

syukur alhamdulilah, berdirinya saya di sini adalah untuk menyampaikan sesuatu ucapan yang paling berharga dan tidak ternilainya.... (hehe, eseh...... ceramah dang)! haha....

alhamdulilah, saya baik dan sihat2 sihat belaka, ( yg akan bertanya mengenai perkhabaran saya plang tu)....

my life is great nowadays, walaupun bnyk dugaan dan cabaran yg harus ku tempuhi di masa yg akan datang, tpi dngan adanya akal fikiran yg sempurna, semuanya aku tempuhi dengan berbanyak sabar... cakap is easy, but doing it yg pyh n susah dilaksanakan.... kerana ianya memerlukan tenaga dan minda yang kuat.

kmi bru saja abiz blajar n graduation pun sdh... syukur alhamdulilah....CONGRATZ to all my frens yg berjaya sehingga ke tahap ini, and to my frens yg akan menyambung lgi, diucapkan gud luck n make ur schooling tym 1 pengalaman yang indah.... (*eseh*, jiwa jua ah, saya anie).... ahakz.... n to my frens yg sedang berusaha utk mncri pekerjaan, selamat tempuhi alam pekerjaan and also rajin2 lah meng-apply ye.... maju berjuang pekerjaan untuk diri sendiri.... (apakn tu!)

I thanked ALLAH SWT for giving me the best family in the world, lovely n wonderful friends and last but not least, my wonderful, my hero, my pilot,my handsome prince charming and my segala2-galanya, ( hopefully, and doakan lah jodoh kmi pnjng n kekal smpai bila-bila, Amin!), AK.Md Tahiruddin Bin Pg Osman. luv ya babe.....


mempersembahkan, inilah tunang saya:








sekian terima kasih.

No comments: